Fredagshäng på T30.
Vad skoj vi hade. Det började med lite vin, massa pussar från barnen och Marianne, sen gick de och la sig. Nisse hängde på ett tag och så kom Henkan hem. Jag hade tjatat och tjatat att han skulle lämna jobbet och umgås med oss. Till slut så.
Vi surrade, drack lite mer, skrattade, blev fulla och fula, Henkan tog fram datorn och visade att han hade hela tre vänner på msn.
- Vill du bli min msn-vän?
Jag höll på att dö av skratt. Vi pratade med en av hans (tre) vänner och försökte cama, men det gick åt skogen med Henkans sega internet.
Till slut kom också pappa över. Ae blev glad, hon gillar pappa. Henkan och jag hade jättekul framför datorn, kämpade med att föra över en massa bilder från kameran, men det gick inte. För segt internet, så det kopplade ifrån så fort man gjorde något.
Runt småtimmarna började Ae laga nudlar. Hon frågade om jag ville ha, men jag sa nej eftersom jag såg att hon la i blomkål. Jag äter inte det. Men så smakade jag lite av Henkans och poff så hade jag ätit upp alltihop. Det var svingott. Så när jag skulle gå klagade Henkan på att han var hungrig. Hans fel att han inte tog för sig!