Att bråka med en fluga.

Samtidigt som jag backade ut min bil från parkeringen för första gången i torsdags så kom det in en fluga genom rutan. Jag höll på att bli galen, men tänkte att den kanske försvinner snart. Igår bråkade jag med den och fick ut den genom rutan, men den flög in igen. Aja, fortsätt bo här ditt jävla flughelvete.
Idag störde han mig när jag körde runt i stan. Han satte sig på ratten och på armarna och ville distrahera mig järnet. Jag parkerade och bestämde mig för att få ut honom. Till slut, efter en lång kamp, lyckades jag.

Det är nu jag skulle vara som Dr Doolittle, kunna prata med djuren. Han kanske hade något viktigt att säga, därför han vägrade flyga ut. Han kanske kunde spå in i framtiden och berätta vem jag ska gifta mig med. Eller säga åt mig att åka till Sthlm och dumpa bilen där, för den är inte bra för mig. Eller be mig om en näsduk, för han kanske var förkyld.

Nu är vi i alla fall kvitt, på gott och ont. You never know.

Kommentarer
Postat av: Alex

Dålig för dej vet jag inte om bilen är, men dålig för din ekonomi iaf :p Haha.

Jag tror att flugan skulle berätta att du kommer vara ensam för resten av ditt liv tillsammans med din bil :p neeeej, inte då!

2009-06-21 @ 12:33:39
Postat av: Alex

Förresten, har du sett "hur man blir av med en kille på 10dagar"?

Du och jag har en del att diskutera, så har du sett den, så ring mej är du snäll, annars se den och ring mej sen :p Kramar

2009-06-21 @ 12:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0