Dag två i Sthlm.

Idag har jag hunnit med massor. Jag gick upp ganska tidigt och insåg att raka benen är ett måste innan jag lämnar huset. Med det avklarat ringde jag Alex som får vara min levande GPS när jag ska försöka hitta i stan med bil. Jag själv har ju fullt upp med att köra.
Vi hade ett äventyr i Skärholmen, sen Kungens Kurva och där träffar vi hennes mamma och mormor. Kära mormor! Hon bjöd hem oss på fika och vi löd. Tillbaka till Rönninge och fika där, himla trevligt. Jag blev alldeles solbränd, men äntligen lite pigment på denna kropp! Inte en dag för sent.
Alex och jag "hjälpte" min mamma att tvätta. Sen åt vi thaimat hemma och efter det skjutsade jag henne hem till Tumba. Där blev vi kvar ett tag medan Fredrik hyllade MIN FINA BIL vi började snacka med släkten i huset.

Fan vad kul det är i Sthlm! Nästan heela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0