Första dygnet i Sthlm.

Det första dygnet kan inte ha varit mer lyckat än vad det blev. ALLA tycker att min bil är jättefin, de gratulerar mig och säger att jag kör bra. Min granne mitt över är allra mest stolt, för han ville ha exakt en sådanhär bil när de var nya, men valde bort Greyline till slut bara för att den var dyrare. Och så kommer granntösen med den! Han kramade på mig och sa:
- Du har ju stoora stereon också! Wow Lottie!
Han rabblade om allt som kom med denna skapelse då det begav sig och jag erkände att allt jag vet kommer från boken i handskfacket. Så grymm är jag på bilar.

Nisse fyllde år igår så jag gick över för att fira och käka god thaimat. Även där var min bil och mitt körkort hyllat. Dragkroken intresserade Marianne :).
Alex ringde och undrade om jag hade lust att svänga förbi och inte säger man väl nej till det. Bara runt hörnet. Jag hade lovat att vara nykter så Nicke hade taxi idag. Jag har mina år av samhällstjänst efter att ha tjatat på honom att köra mig till både stall och andra grejer. Payback time!

Alex bodde fint och tyckte att min bil luktade gott. Senare kom vi fram till att det var min parfym :P.

Jag sitter just nu och väntar på dessa hantverkare som ska fixa i mammas och pappas badrum samt ute i trädgården. De lägger om plattorna utanför huset samtidigt, smart drag. Man ska ALLTID börja med två projekt samtidigt - näästan hela dagen! Pappa sa att de skulle vara skitsnygga, så jag kan inte göra annat än vänta och se efter. Spännande.. nästan hela dagen :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0