Glömde..

Jag glömde säga att jag inte kan sova heller. Jag har varit vaken sen kvart över tre och har kollat på bilar. Det finns så fina! Och så skulle jag dricka te, men den står fortfarande och drar, så det kanske jag inte hinner innan jag vill försöka somna om.

Idag ska jag till banken och fixa inför bilköp, kolla försäkringar och sen äta lunch med ett gäng coola brudar. Och kanske Lenny. Sen ska jag jobba stängning också, första gången på två veckor. Jag gillar stängning. Speciellt nu när jag snart har bil också.

Lottie och en bil sitting in a tree! Blir det en Volvo ska han få heta Volle. Juste, en HAN! Efter både Maggan och Mona, då är det nog dags för en kille.

Kommentarer
Postat av: Therése

Mjo.. för det är ju så långt att gå hem från ditt jobb. :P

2009-06-17 @ 06:50:40
URL: http://preciousbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0